عشق منی(علی عبدامالکی)


by : x-themes

روزهای دلخوشی بی تو سر اومده

 

تو نیستی و من پیرم در اومده...

 

پیرم در اومده

 

من دورم از تو و..

 

این غصه کم که نیست

 

هی گریه می کنم

 

دست خودم که نیست

 

هی فکر می کنم به چشمهای تو

 

هیچ وقت نمیرسه هیچکس به پای تو

 

 

خداحافظ رفیق خوب دیروزی

 

دیگه خوش بخت خوش بختی

 

به پای من نمیسوزی

 

خداحافظ تو که میری از این غربت

 

حلالم کن اگه بد بودم این مدت

 

خدا حافظ به این زودی

 

بدون من تو نابودی

 

خداحافظ که از اول توهم

 

یک اشتباه بودی

 

حلالت میکنم هرچی ازم داری

 

یه دنیا رو به این دستها بدهکاری

 

حلالت میکنم دنیای دیروزم

 

حلالت میکنم هر چند می سوزم

 

خداحافظ به این زودی

 

بدون من تو نابودی

 

خداحافظ که از اول توهم یک اشتباه بودی

 

تو هم یک اشتباه بودی...

 



نظرات شما عزیزان:

mina
ساعت16:22---6 مهر 1393
ﺗﻮﺩﻧﯿﺎﻫﯿﭻ ﻭﻗﺖ ﺩﻝ ﻧﺒﻨﺪ؛ﭼﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎﺍﻭﻧﻘﺪﮐﻮﭼﯿﮑﻪ ﮎ ﺩﻭﺗﺎﺩﻝ ﭘﯿﺶ ﻫﻢ ﺟﺎﻧﻤﯿﺸﻦ؛ﺍﻣﺎﺍﮔﻪ ﺩﻝ ﺑﺴﺘﯽ ﺍﺯﺵ ﺟﺪﺍﻧﺸﻮﭼﻮﻥ ﺩﻧﯿﺎﺍﻭﻧﻘﺪﺑﺰﺭﮔﻪ ﮎ ﺩﯾﮕﻪ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﻧﻤﯿﮑﻨﯽ
پاسخ:روزگار نامرده. نامرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 30 شهريور 1393 16:16 |- یه عاشق -|

ϰ-†нêmê§